Kimlik
İletişim
Risk yönetimi
İşlem güvenliği
Müşteri işlem
Finans
Mesleki deneyim
|
- Sözleşmesel ve yasal yükümlülüklerimizin tam ve gereği gibi ifa edilebilmesi,
- Ulusal ve uluslararası alandaki ilke ve esaslara uyum sağlanması, mevzuat ve resmi otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerinin yerine getirilmesi,
- Müşteri, Banka ve veri güvenliğinin sağlanası amacıyla kimlik tespiti yapılması, kara para aklama, rüşvet, dolandırıcılık, finansal suç ve yaptırımları önlemeye ilişkin kontrollerin yapılması, kayıt altına alınması ve raporlanması; şüpheli işlem bildirimlerinin yapılması,
- Yetkili kurum ve kuruluşlarından gelen taleplerin karşılanması,
- Bilgi güvenliği süreçlerinin planlanması, bunların denetimi ve icrası,
- Bankacılık hizmetlerinin engelli müşterilerin erişim ve kullanımına uygun hale getirilmesi.
- Raporlama ve denetim faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,
- Kredibilite değerlendirmelerinin gerçekleştirilmesi; kredi izleme ve geri ödeme süreçlerinin takibi ve kontrollerinin yapılması,
- Hesap ekstresi ve yatırım ekstresinin hazırlanması ve müşterilere gönderilmesi, sesli görüşmelerin kaydedilmesi,
- Hukuki, finansal, ticari, uyum ve itibar risklerin yönetilmesi,
- Her türlü kanal aracılığıyla iletilen öneri, talep ve şikayetlerin değerlendirilmesi ve cevaplandırılması,
- Finans ve muhasebe işlerinin takibi; finansal ve ticari raporların oluşturulması,
- 5411 sayılı Bankacılık Kanunu hükümleri çerçevesinde öngörülen kurum ve kuruluşlar, bankalar, muhtemel alıcılar veya risk merkezi ile bilgi alışverişi yapılması, ana ortaklıkların konsolide finansal tablolarının hazırlanması; risk yönetimi ve iç denetim uygulamalarının yürütülmesi; krediler de dahil Banka varlıklarının ya da bunlara dayalı menkul kıymetlerin satışı amacıyla yapılacak değerleme çalışmalarının yürütülmesi; değerleme, derecelendirme veya destek hizmetlerinin yürütülmesi; bağımsız denetim faaliyetlerinin ve hizmet alımlarının yürütülmesi.
| Veri sorumlusu olarak Banka’nın hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması ve kanunlarda açıkça öngörülmesi hukuki sebeplerine dayalı olarak |
Kimlik
İletişim
Risk yönetimi
Müşteri işlem
Finans
Mesleki deneyim |
- Bankacılık işlemlerinin yürütülmesi; muhabir bankacılık faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,
- İnternet bankacılığı ve mobil uygulama aracılığı ile ürün ve hizmetlerin sunulması,
- Bankacılık, finans, yatırım, portföy yönetimi kapsamında ürün ve hizmetlerimizin sunulması, ürün ve hizmetlerimize dair tarafınızca iletilen talimatların yerine getirilmesi, Para, döviz, altın gibi menkul kıymetlerin transferlerinin yapılması; ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
- Uluslararası para transferlerinin gerçekleştirilmesi, yurtdışında kredi kartı ile yapılan işlemlere ilişkin ödeme itirazlarının işleme alınabilmesi, yabancı çeklere ilişkin tahsil işlemlerinin gerçekleştirilmesi.
| Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması hukuki sebebine dayalı olarak |
Kimlik
İletişim
Risk yönetimi
Müşteri işlem
Talep ve şikâyet
İşitsel bilgiler
Pazarlama
Finans
Mesleki deneyim |
- Her türlü kanal aracılığıyla iletilen öneri, talep ve şikayetler uyarınca iyileştirme çalışmalarının yapılması; müşteri hizmetlerine yönelik kalite standartlarının sağlanması, bu kapsamda çağrı merkezi üzerinden gerçekleştirilen konuşmalara ait ses kayıtlarının gerçekleştirilmesi ve gerektiğinde yetkili birimlerimizce dinlenerek analizler gerçekleştirilmesi,
- Finans ve muhasebe işlerinin takibi; finansal ve ticari raporlar oluşturulması,
- Müşteri ilişkileri faaliyetlerinin yürütülmesi,
- Servislerimizin sizler tarafından ne şekilde kullanıldığının analiz edilmesi ve bu doğrultuda ürün ve hizmetlerimizin geliştirilmesi,
- Güvenliğin ve faaliyetlerin devamlılığının sağlanması; faaliyet analizlerinin, iyileştirmelerinin ve performans ölçümlerinin yapılması,
- Bankamızın dahil olduğu sosyal sorumluluk faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi,
- Bankamızla kurulan iletişimin yönetilmesi ve kayıt altına alınması,
- Ticari faaliyetlerimizin verimlilik ve yerindelik analizlerinin gerçekleştirilmesi, bu faaliyetlerin planlanması ve icrası,
- Kara para aklama, rüşvet, dolandırıcılık, finansal suç ve yaptırımları önlemeye ilişkin kontrollerin yapılması,
- Hukuki, finansal, ticari, uyum ve itibar risklerin yönetilmesi,
- Pazar araştırması yapılması ve segmentasyon faaliyetlerinin yürütülmesi.
| İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, Bankamızın veri sorumlusu olarak meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak |
Kimlik
İletişim
Risk yönetimi
Hukuki işlem
Talep ve şikâyet
Müşteri işlem
İşitsel bilgiler
Finans
Mesleki deneyim |
- Sözleşme yönetimi, hukuki işlemlerin tesisi ve hukuki süreçlerin takibi.
- Teminatların tesisi, idame ettirilmesi ve/veya fekkine ilişkin faaliyetlerin planlanması ve/veya icrası,
- Bankamıza ait hukuki, finansal, ticari, uyum ve itibar risklerin yönetilmesi; taraf olunan uyuşmazlıklarda haklarımızın korunması için gerekli işlemlerin yapılması.
| Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması hukuki sebebine dayalı olarak |
Kimlik
İletişim
Risk yönetimi
Finans
Pazarlama
Müşteri işlem
Sağlık
Mesleki deneyim |
- Pazarlama, tanıtım, promosyon faaliyetleri kapsamında izninizin bulunması halinde kişiye özel ürün, kampanya ve tekliflerin oluşturulması; ilgilenebileceğiniz veya ihtiyacınız olabileceği değerlendirilen ürün veya hizmetlerin tespit edilmesi ve bunların sunulması,
- Bankacılık hizmetlerinin engelli müşterilerin erişim ve kullanımına uygun hale getirilebilmesi.
| Açık rızanızın varlığı halinde |